Gyakran ismételt kérdések

Elsősorban kérjük írásban, vagy telefonon keresse munkatársunkat elérhetőségeinken.

Néhány kérdés után (honnan-hová?, milyen állapotú a beteg?, mikorra tervezik a szállítást?) tájékoztatást kap az első tennivalókról a megközelítőleges árakról, a betegszállítás módjairól.

Amennyiben a tájékoztatás alapján elfogadható az Ön vagy a beteg számára a szállítás lebonyolítása, úgy megkérjük, hogy töltse ki az online megrendelőnket. Az ebben szereplő adatok alapján már pontos kalkulációt tudunk készíteni és megtudjuk tervezni a szállítást.

A megrendelő alapján készített számításokból, mint pl. a szolgáltató díj, a várható távolság, az indulási érkezési idők, kollégák, mentőjármű elérhetősége, írásos visszaigazolást kap.

Visszaigazolt adatok alapján dolgozunk.

Sajnos előfordul azonban, hogy terelés, útzár…stb. miatt a mentőjárműnek kerülni kell, esetleg időben is több lehet a szállítás. Ezért nem tudunk felelősséget vállalni, hisz rajtunk kívül álló okok miatt történhet ez meg.

A betegszállítás megkezdése előtt, a megrendelés beérkeztét követően felvesszük a kapcsolatot a küldő kórházzal és kikérjük a beteg állapotára vonatkozó dokumentumokat. Amennyiben a kórház elzárkózik a dokumentumok kiadásától, úgy az illetékes kórház betegjogi képviselőjén keresztül kérjük ezt ki. Ez viszont több időbe telhet. Ezek a dokumentumok alapján tudjuk, hogy milyen személyzet és szállítójárműre van szükség a beteg biztonságos szállításához.

Amennyiben a beteget egészségügyi intézetbe kell szállítani, úgy a fogadó intézettel is felvesszük a kapcsolatot és tájékoztatjuk a beteg érkezéséről. A beteg részére a helybiztosítást a családtagnak szükséges rendezni. A küldő intézet ez alapján tájékoztatja a fogadó kórházat. A mentőszolgálat az adott intézetbe szállítja a beteget.

Természetesen a megrendelő igényeihez alkalmazkodunk. Fontos, hogy a beteget ágytól-ágyig szállítjuk.

Elsősorban kérjük írásban, vagy telefonon keresse munkatársunkat elérhetőségeinken.

Néhány kérdés után (honnan-hová?, milyen állapotú a beteg?, mikorra tervezik a szállítást?) tájékoztatást kap az első tennivalókról a megközelítőleges árakról, a betegszállítás módjairól.

 Amennyiben a tájékoztatás alapján elfogadható az Ön vagy a beteg számára a szállítás lebonyolítása, úgy megkérjük, hogy töltse ki az online megrendelőnket. Az ebben szereplő adatok alapján már pontos kalkulációt tudunk készíteni és megtudjuk tervezni a szállítást.

A megrendelő alapján készített számításokból, mint pl. a szolgáltató díj, a várható távolság, az indulási érkezési idők, kollégák, mentőjármű elérhetősége, írásos visszaigazolást kap.

Visszaigazolt adatok alapján dolgozunk.

Sajnos előfordul azonban, hogy terelés, útzár…stb. miatt a mentőjárműnek kerülni kell, esetleg időben is több lehet a szállítás. Ezért nem tudunk felelősséget vállalni, hisz rajtunk kívül álló okok miatt történhet ez meg.

A betegszállítás megkezdése előtt, a megrendelés beérkeztét követően felvesszük a kapcsolatot a küldő kórházzal és kikérjük a beteg állapotára vonatkozó dokumentumokat. Amennyiben a kórház elzárkózik a dokumentumok kiadásától, úgy az illetékes kórház betegjogi képviselőjén keresztül kérjük ezt ki. Ez viszont több időbe telhet. Ezek a dokumentumok alapján tudjuk, hogy milyen személyzet és szállítójárműre van szükség a beteg biztonságos szállításához.

Amennyiben a beteget egészségügyi intézetbe kell szállítani, úgy a fogadó intézettel is felvesszük a kapcsolatot és tájékoztatjuk a beteg érkezéséről. A beteg részére a helybiztosítást a családtagnak szükséges rendezni. A küldő intézet ez alapján tájékoztatja a fogadó kórházat. A mentőszolgálat az adott intézetbe szállítja a beteget.

Természetesen a megrendelő igényeihez alkalmazkodunk. Fontos, hogy a beteget ágytól-ágyig szállítjuk.